自製蛋糕 + 心情分享

第一次領獎哦

Awards from bloggers
A Lovely Blog Award & Best Blog Award

这个奖是在Frida的家领回来的,谢谢Frida!!
我還是第一次在網路領獎~~


The Kreativ Blogger Award comes with some rules:

1. You must thank the person who has given you the award.
2. Copy the logo and place it on your blog.
3. Link to the person who has nominated you for the award.
4. Name 7 things about yourself that people might find interesting.
5. Nominate 7 other Kreativ Bloggers.
6. Post links to the 7 blogs you nominate.
7. Leave a comment on which of the blogs to let them know they have been nominated












































































































7 things about myself
1. 一個似烘焙為生命的女生~~希望在烘焙世界裏有個嶄新的天空
2. 喜歡看小説
3. 喜歡看偶像劇,陶醉在那裏愛情故事裏面
4. 喜歡去旅行~~除了臺灣,下一站歐洲
5. 幾乎是百分百的宅女~~除了上班幾乎的時候都是窩在家裏的電腦前烤箱前
6. 愛看電影
7. 一個愛喝拿鐡的天蠍座女生~~

是時候頒獎了,
我是第一次領獎,謝謝菲給我這個機會。
以下得獎的網站都是我時常到他們那裏去走走看看,也在那裏拿到不少的靈感。
無論是他們已經得過獎,我還是覺得他們值得再拿~~(排名不分先後)

1. Jenny
2. Venus
3. The Kitchen 70's
4. Sarah
5. 簡簡單單
6. 活在當下
7. 我的私家廚房

愛, 博客, and more:

Relevant to: 第一次領獎哦 + 心情分享